I. Εισαγωγικές παρατηρήσεις 4
II. Αναγνώριση των θεμελιακών παραδοχών
της Στρατηγικής Δεξιοτήτων 7
III. Αντιστοίχιση μεταξύ προσφοράς
και ζήτησης δεξιοτήτων 9
IV. Το «μαύρο κουτί» των δεξιοτήτων 13
V. Ποιοτικά χαρακτηριστικά δράσεων
συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης 18
VI. Ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες:
το βάρος των κοινωνικών ανισοτήτων 23
VII. Εναλλακτικές στρατηγικές κατευθύνσεις 28
VIII. Ανακεφαλαίωση – Επισκόπηση κριτικών
παρατηρήσεων 31
IX. Αναφορές 36