Voucher Εκπαίδευσης: «Εργαλείο» Διακυβέρνησης, Υπευθυνοποίησης και Ανισοτήτων – Ινστιτούτο Εργασίας - Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Γ.Σ.Ε.Ε.
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Voucher Εκπαίδευσης: «Εργαλείο» Διακυβέρνησης, Υπευθυνοποίησης και Ανισοτήτων

05 Μαΐου 2020
  • Εισαγωγή/Περίληψη
  • Περιεχόμενα
  • Ομάδα Τεύχους
Η τυπική και η μη τυπική εκπαίδευση αποτελούν αυτόνομα συστήματα τα οποία ωστόσο επικοινωνούν, συμπληρώνονται και σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτείται να συνεργούν στο πλαίσιο μιας ολιστικής προσέγγισης για τη χάραξη και την υλοποίηση της εθνικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Ειδικότερα, η επαγγελματική κατάρτιση –εκτός της σημαντικής εκπαιδευτικής διάστασής της– συνιστά κρίσιμο πυλώνα παρέμβασης, βασική ενεργητική πολιτική απασχόλησης συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας και τη διάρθρωση του παραγωγικού συστήματος.
Προοίμιο 1
Εισαγωγή 2
Επιχειρηματολογώντας υπέρ των vouchers 4
Προσεγγίζοντας κριτικά τις επιταγές εκπαίδευσης και κατάρτισης: ανταγωνισμός, αποδοτικότητα και «ελευθερία επιλογής» 7
Η ελληνική περίπτωση των επιταγών κατάρτισης: ενεργητικές πολιτικές όξυνσης…ανισοτήτων 10
Προσαρμογή στην Παγκοσμιοποίηση: το voucher κατάρτισης ως εργαλείο διακυβέρνησης και αυτορρύθμισης 13
Αντί επιλόγου 17
Βιβλιογραφία 18
Εκδότης:
Συντακτική Επιτροπή: Χρήστος Γούλας, Παναγιώτης Καλογεράκης
Υπεύθυνος Έκδοσης:
Γραμματεία Έκδοσης:
* Όλες οι εκδόσεις διατίθενται για το ευρύ κοινό δωρεάν, σε έντυπη μορφή από τη βιβλιοθήκη του οργανισμού.
WordPress Video Lightbox Plugin