+
Μαγειρική/Ζαχαροπλαστική
- Ειδικές Παρασκευές (Decoupage, Flambage, Sushi, Ιταλική κουζίνα)
- Αξιολόγηση
- Σχεδιασμός και μηχανική του Menu
- Εξελίξεις στη Ζαχαροπλαστική-Αρτοποιία
- Υγεία και ασφάλεια στην εργασία
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
- Πρακτική άσκηση (Decoupage, Flambage, Sushi, Ιταλική κουζίνα, Ζαχαροπλαστική)
- Σύγχρονες Τάσεις & Εξελίξεις στη Γαστρονομία (Μοριακή γαστρονομία, υγιεινή διατροφή, διαιτητική)
- Εξοπλισμός και προετοιμασία
- Καθαρισμός δωματίου
- Καθαρισμός κοινόχρηστων χώρων
- Καθαρισμός και φύλαξη λινών
- Προδιαγραφές ποιότητας και αποδοτικότητας (επαφή με τον πελάτη, θέματα ασφάλειας- συντήρησης, τάσεις και εξελίξεις, καθαρισμός με οικολογική συνείδηση, βασικά στοιχεία επικοινωνίας στην αγγλική γλώσσα κ.λπ.)
- Μέθοδοι τιμολόγησης και τεχνικές πωλήσεων (yield management, πωλήσεις σε walk ins, upsales)
- Κρατήσεις (διαδικτυακές κρατήσεις, δυναμική ιστοσελίδας- SEO, διαχείριση τιμών και διαθεσιμότητας στα διαδικτυακά τουριστικά γραφεία, διαχείριση channel manager, πολιτική overbooking)
- Αφίξεις και αναχωρήσεις πελατών (Express C/IN, Express C/OUT)
- Διαχείριση δωματίων (τύποι & κατάσταση δωματίων, χειρόγραφο σύστημα, PMS, ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης)
- Υποτμήματα και συνεργασίες της υποδοχής (θυρωρείο, ταμείο, guest relations)
- Τεχνολογικές εξελίξεις (Ρομποτική υποδοχή, ρομποτικοί γκρουμ, έξυπνοι καθρέφτες, ηλεκτρονικό C/IN κλπ)
- Τα κύρια γεύματα του εστιατορίου
- Τα δευτερεύοντα γεύματα του εστιατορίου (είδη, σύσταση και ώρες παράθεσης)
- Οργάνωση και λειτουργία εξυπηρέτησης δωματίων (room service)
- Τρόποι σερβιρίσματος
- Παράθεση γεύματος με μπουφέ
- Η εξυπηρέτηση στο εστιατόριο
- Σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις της γαστρονομίας
- Wine appreciating
- Γνώσεις οικολογικής ισορροπίας
- Κανόνες υγιεινής και εμφάνισης προσωπικού
+
Διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων (F&B)
- Εγκαταστάσεις και εξοπλισμός επισιτιστικών επιχειρήσεων (Εξελίξεις στον εξοπλισμό επισιτιστικών επιχειρήσεων. Νέες τάσεις στη διακόσμηση)
- Ειδικά θέματα διοίκησης προσωπικού επιχειρήσεων εστίασης (Διοίκηση παραγωγής, Ευθυγράμμιση, Ενδυνάμωση, Διοίκηση αλλαγής, Διοίκηση αντικειμενικών στόχων, Διοίκηση ολικής ποιότητας)
- Marketing εστιατορίου (Στρατηγική, Το μείγμα του marketing, Δημόσιες σχέσεις, Διαφήμιση, Προώθηση πωλήσεων, Μηχανική του μενού)
- Θέματα τμήματος προμηθειών (Ανάλυση ABC, Logistics αποθεμάτων)
- Τάσεις και εξελίξεις της γαστρονομίας
- Η διαδικτυακή αγορά ξενοδοχειακής πελατείας
- Στρατηγική διαχείρισης διαδικτυακών γραφείων
- Δυναμική ιστοσελίδας και στρατηγική SEO
- Σχεδιασμός καμπάνιας με Google Adwords
- Social Media Marketing
+
Υποδοχή και εξυπηρέτηση ρωσόφωνων τουριστών
- Βασικές πληροφορίες για τη χώρα προέλευσης – γαστρονομικές συνήθειες
- Υποδοχή πελάτη (χαιρετισμός, check in, περιγραφή υπηρεσιών ξενοδοχείου κ.λπ.)
- Πληροφορίες προς τον πελάτη (αξιοθέατα της περιοχής, μετακίνηση, πληροφορίες για την ανωδομή κ.λπ.)
- Συναλλαγή με τον πελάτη (παραγγελία, διαδικασία είσπραξης κ.ά.)
+
Οριζόντιες Θεματικές Ενότητες
- Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την αρχή της μη διάκρισης
