Πολιτική & Διαδικασία Διαχείρισης Αναφορών – Καταγγελιών του ΙΝΕ ΓΣΕΕ – Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ (ΙΝΕ ΓΣΕΕ)
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πολιτική & Διαδικασία Διαχείρισης Αναφορών – Καταγγελιών του ΙΝΕ ΓΣΕΕ

Το ΙΝΕ ΓΣΕΕ, δεσμεύεται σε ένα περιβάλλον διαφάνειας, λογοδοσίας και σεβασμού των κανόνων δεοντολογίας. Για τον λόγο αυτό, έχει υιοθετήσει και εφαρμόζει Πολιτική και Διαδικασία Εσωτερικής Διαχείρισης Αναφορών και Καταγγελιών, σε συμμόρφωση με τον ν. 4990/2022 και την Οδηγία (ΕΕ) 2019/1937.

Η πολιτική του ΙΝΕ ΓΣΕΕ παρέχει ένα ασφαλές, εμπιστευτικό και προσβάσιμο πλαίσιο για την αναφορά παραβάσεωνπαρατυπιών ή μη ηθικής συμπεριφοράς, διασφαλίζοντας την προστασία τόσο των αναφερόντων όσο και των εμπλεκομένων μερών.

 Ποιοι μπορούν να υποβάλουν αναφορά;

Η υποβολή αναφοράς/καταγγελίας αφορά:

  • Εργαζόμενους του ΙΝΕ ΓΣΕΕ (οποιασδήποτε σχέσης εργασίας)
  • Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου
  • Εξωτερικούς συνεργάτες, προμηθευτές, εκπαιδευτές, ωφελούμενους ή οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο διαθέτει σχετική πληροφορία για παράνομη ή παραβατική πράξη σχετιζόμενη με το ΙΝΕ ΓΣΕΕ

 Τι μπορείτε να αναφέρετε;

Ενδεικτικά παραδείγματα θεμάτων που μπορείτε να αναφέρετε:

  • Πράξεις διαφθοράς, δωροδοκίας, απάτης ή κατάχρησης
  • Παραβίαση Κανονισμών, Πολιτικών ή διαδικασιών του φορέα
  • Ανάρμοστη/ανήθικη συμπεριφορά, διακρίσεις, παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων
  • Επικίνδυνες ενέργειες για την υγεία, ασφάλεια ή το περιβάλλον
  • Συγκρούσεις συμφερόντων ή πράξεις που βλάπτουν την οικονομική ή ηθική ακεραιότητα του ΙΝΕ ΓΣΕΕ

Δεν καλύπτονται μέσω της παρούσας πολιτικής:

  • Περιστατικά παρενόχλησης ή βίας (καλύπτονται από ξεχωριστή πολιτική)
  • Παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων ή ασφάλειας πληροφοριών

 Ανωνυμία & Εχεμύθεια

Μπορείτε να υποβάλετε την αναφορά:

  • Επώνυμα ή ανώνυμα
  • Με απόλυτη εμπιστευτικότητα και σεβασμό στην προστασία των προσωπικών σας δεδομένων
  • Χωρίς τον φόβο αντιποίνων, εφόσον ενεργήσατε καλόπιστα

 Κανάλια Υποβολής Αναφοράς

  1. Ηλεκτρονικά
    whistleblowing@inegsee.gr
    (σε περίπτωση ανώνυμης αναφοράς, συνίσταται η χρήση μη εταιρικού email)
  2. Ταχυδρομικά
    ΙΝΕ ΓΣΕΕ – Εμμανουήλ Μπενάκη 71Α, Τ.Κ. 10681, Αθήνα
    Υπόψη: Υπευθύνου Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών (με την ένδειξη: «Εμπιστευτικό»)

️ Πώς γίνεται η επεξεργασία;

Οι αναφορές καταχωρούνται από τον Υπεύθυνο Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών (Υ.Π.Π.Α.) και, εφόσον κριθεί αναγκαίο, προωθούνται στην Επιτροπή Διαχείρισης Αναφορών (whistleblowing) προς αξιολόγηση και διερεύνηση. Οι ενέργειες που ακολουθούν τηρούν χρονοδιάγραμμα έως τρεις (3) μήνες και εφαρμόζονται κατάλληλα διορθωτικά μέτρα, όπου απαιτείται.

 Για περισσότερες πληροφορίες

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την Πολιτική ή τη διαδικασία, επικοινωνήστε στο:
whistleblowing@inegsee.gr