Το ΙΝΕ ΓΣΕΕ, δεσμεύεται σε ένα περιβάλλον διαφάνειας, λογοδοσίας και σεβασμού των κανόνων δεοντολογίας. Για τον λόγο αυτό, έχει υιοθετήσει και εφαρμόζει Πολιτική και Διαδικασία Εσωτερικής Διαχείρισης Αναφορών και Καταγγελιών, σε συμμόρφωση με τον ν. 4990/2022 και την Οδηγία (ΕΕ) 2019/1937.
Η πολιτική του ΙΝΕ ΓΣΕΕ παρέχει ένα ασφαλές, εμπιστευτικό και προσβάσιμο πλαίσιο για την αναφορά παραβάσεων, παρατυπιών ή μη ηθικής συμπεριφοράς, διασφαλίζοντας την προστασία τόσο των αναφερόντων όσο και των εμπλεκομένων μερών.
Ποιοι μπορούν να υποβάλουν αναφορά;
Η υποβολή αναφοράς/καταγγελίας αφορά:
Τι μπορείτε να αναφέρετε;
Ενδεικτικά παραδείγματα θεμάτων που μπορείτε να αναφέρετε:
Δεν καλύπτονται μέσω της παρούσας πολιτικής:
Ανωνυμία & Εχεμύθεια
Μπορείτε να υποβάλετε την αναφορά:
Κανάλια Υποβολής Αναφοράς
️ Πώς γίνεται η επεξεργασία;
Οι αναφορές καταχωρούνται από τον Υπεύθυνο Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών (Υ.Π.Π.Α.) και, εφόσον κριθεί αναγκαίο, προωθούνται στην Επιτροπή Διαχείρισης Αναφορών (whistleblowing) προς αξιολόγηση και διερεύνηση. Οι ενέργειες που ακολουθούν τηρούν χρονοδιάγραμμα έως τρεις (3) μήνες και εφαρμόζονται κατάλληλα διορθωτικά μέτρα, όπου απαιτείται.
Για περισσότερες πληροφορίες
Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την Πολιτική ή τη διαδικασία, επικοινωνήστε στο:
whistleblowing@inegsee.gr